Fa unes setmanes, arran del cas Bárcenas, un diari electrònic va arribar a vincular Esplugues TV amb un pressumpte cobrament dels denominats sobres. A la foto sortia ben claret un llistat de pressumptes cobraments, entre ells, el de la nostra televisió local.

Un dia, parlant amb en Frederic Cano, director d’ETV, em va ensenyar les factures que l’emissora havia cobrat al Partit Popular amb motiu de publicitat d’una campanya electoral. En aquella conversa, ni vaig caure en aquest tema ni pretenia preguntar res, quan el director se’m va avançar amb aquells documents. Posteriorment la tele ha emprès accions contra el diari electrònic.
El que em sorprèn, al marge de confiar plenament en la direcció de la televisió local, és que un mitjà de comunicació hagi pretès vincular ETV amb el PP. Entre altres motius, perquè aquesta tele està a un nivell poc significat amb el poder de Génova, no només des del punt de vista d’influència, sinó també des del punt de vista ideològic. Esplugues TV té un marcat perfil nacional poc proper a l’Espanya centralista i jacobinista que defensen els populars.
No vull creure que hi hagi hagut mala fe en tot això, si més no confio que hagi estat un simple error. Perquè la injustícia avui en dia està de moda, i crec que aquest és un de tants exemples.
Igualment, aquí deixo les declaracions que Cano ha fet desmentint les acusacions del diari electrònic contra l’entitat de la nostra ciutat.
(Visited 58 time, 3 visit today)