Declaracions sobre el ple de setembre

Declaracions sobre el ple de setembre

Al ple municipal de setembre, entre els temes que s’han tractat, he fet declaracions sobre una moció en relació amb la proposta d’elecció d’alcaldes i de les alcaldesses que vol impulsar el govern de l’Estat. També parlo sobre les acusacions que ha fet CiU de suborn als regidors que vam donar un suport inicial a la tramitació del tanatori.

Relacionats

Roger setembre 18, 2014octubre 28, 2014

Related posts

Carta oberta a la ciutadania d’Esplugues

Cap de setmana d’alta activitat a #Esplugues

Ordenem les terrasses dels bars?

Condol oficial per les víctimes de l’accident aeri als alps francesos

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Nom *

Correu electrònic *

Lloc web

Comentari