Reformem la constitució?

Deixa un comentari Cancel·la les respostes

La gent de Junts pel Sí ens explica molt gràficament la inviabilitat de reformar la constitució espanyola per una raó molt senzilla: l’aritmètica mai no permetrà que Catalunya pugui guanyar cap votació al respecte. I afegeixo, que si durant aquests gairebé 40 anys de “democràcia” cap dels partits estatals ha mostrat cap intencionalitat de fer aquesta reforma, almenys els darrers governs de PSOE i PP, ara encara en tindran menys ganes. Bé, l’amenaça que es presenta si s’imposa el no és que la reforma constitucional arribarà de manera express -com van fer per redactar la prohibició de dèficit que imposava la UE- però per recentralitzar l’Estat. Així que ull!